BOVAG Schadesupport naar AutoNiveau

bovag schade ruijgrok bunnik

Bron tekst/foto: bovag

BOVAG Schadesupport biedt auto- en ruitschadeherstellers ondersteuning bij het vinden van de juiste technische informatie voor schadeherstel. De helpdesk bestaat al sinds eind 2017 en is met ingang van 1 februari ondergebracht bij AutoNiveau. Voorheen werd de technische helpdesk van BOVAG verzorgd vanuit Innovam. “De dienstverlening wordt gewaardeerd”, zegt Frank Ruygrok, branchemanager van BOVAG Schadeherstelbedrijven. “Voor schadeherstelbedrijven is het belangrijk om te werken met originele technische informatie. En dat wordt alleen maar belangrijker, want de complexiteit van auto’s en van schadeherstel neemt toe. BOVAG Schadesupport is er om herstellers te ondersteunen bij het zoeken, vinden en interpreteren van deze informatie.” 

Ervaring met ondersteuning

Toch zag BOVAG mogelijkheden om de dienstverlening te verbeteren. “Een breder aanbod van diensten, continue bezetting en professionalisering”, somt Ruygrok de wensen op. Voor de benodigde kennis en expertise ging BOVAG in zee met opleidingsinstituut AutoNiveau. Ruygrok: “AutoNiveau heeft jarenlange ervaring in het ondersteunen van autobedrijven met technische informatie. Dit is één van hun kernactiviteiten. De auto- en ruitschadeherstellers zijn voor hen weliswaar een nieuwe doelgroep, maar de afgelopen periode hebben we gewerkt aan een goede overdracht en enkele medewerkers van het eerste uur blijven betrokken. De kennis en expertise over BOVAG-bedrijven is dus geborgd”, aldus Ruygrok.

lees het gehele bericht op site van BOVAG